2010. április 24., szombat

Könyvfesztivál

Ezen a hétvégén zajlik Budapesten a XVII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál.

Bővebben itt lehet róla olvasni!

Mi is kimentünk, nemrég érkeztünk haza. órákig böngésztük a rengeteg könyvet, hihetetlen mi mennyiségű színvonalas könyvet tudnak kiadni. Rengeteg pénzt el tudtam volna költeni. Külön dícséretet érdemel, a rengeteg illusztrátor, csodálni való grafikákat tudnak készíteni. Ilyenkor sajnálom, hogy gyermekkoromban kezdődő rajztehetségemet nem fejlesztettem, egész biztosan tele lenne most a lakásom mesés rajzokkal a legkülönfélébb helyeken a lakásban.
Nagy kedvencem Szegedi Katalin mesekönyv illusztrátor, az Ő rajzaival tavaly találkoztam először a Múzeumok majálisán, egy nagy képet haza is hoztam tőle. Most is találtam pici képeit a kiállításon, ez a kettő tetszett meg.



Több könyvet is vásároltam, egyet Nagy Bandó Andrástól is, aki maga is kinn volt a Könyvfesztiválon és dedikálta is nekem nagy örömömre.



Aki szeret olvasni, annak javaslom látogasson ki, még holnap is tart a fesztivál, kedvezményekkel várnak minden látogatót.


Nincsenek megjegyzések:

Kerti szerszám keretben

Itt az ősz és a kertben nyaralt szobanövényeket pakolászom befelé a teleltetőbe. Itt tartom azokat a  tárgyaimat is amik felújításra várna...