2010. május 24., hétfő

Ezt a pókhálót nem takarítom le


Pár éve egy kolleganőmhöz látogattam el. Pont hatalmas kipakolás volt náluk, lomtalanításra készültek. Ott vettem észre egy jópofa dolgot mire azonnal lecsaptam. Egy a forrasztott pókháló volt ami megtetszett nekem. Állítólag még a kolleganőm nagymamájának szobája falát díszítette. Kis javításra szorult, el volt egyik másik pókháló sarka válva, azokat megforrasztottam.



Mostanra kicsit megkopott és úgy gondoltam fényesebbé teszem.
Úgyhogy kivittem a kertbe, elő a fekete autófestéket és azzal fújtam le.



Nagyon hamar megszáradt ebben a melegben, és újra a hálószobaajtó felett díszeleg.




3 megjegyzés:

csakBea írta...

A pókháló nagyon jópofa, de az ajtó....! Hát az csúcs. Kíváncsi lennék kívülről a házatokra.

Pepi írta...

Kívülről és belülről is jócskán felújításra vár a házunk. Régi ház. Ha gondolod, a növényimádós első bejegyzésében nagyjából látszik. :-) Én konyhámat szeretem, de képen nem mutat olyan jól. A bútor szürkés, és a fal erős téglavörös. Talán egyszer megmutatom. :-) Nagyon szeretem a színeket.

csakBea írta...

Megnéztem. Nem sok látszik belőle. Viszont nagyon jó az a kép rólad :) Gondoltam, hogy régi házban laksz, valahogy az illik hozzád.

Kerti szerszám keretben

Itt az ősz és a kertben nyaralt szobanövényeket pakolászom befelé a teleltetőbe. Itt tartom azokat a  tárgyaimat is amik felújításra várna...