2016. január 2., szombat

Kakaós doboz új élete



Imádom a régi pléh dobozokat is. Tavaly került hozzám ez a szépség pár teás dobozzal együtt. Igaz a kora meglátszik rajta, de így is a kedvenceim között szerepel. 


Egy régi Van Houten kakaó reklám

A Van Houten kakaót 1828- ban kezdte el gyártani Amsterdamban CJ. van Houten. Én sosem ittam ilyen kakaót még, de a dobozába beleszerettem.



És hogy milyen funkciót tölt be jelenleg nálam? Az akvarell ceruzáimat tartom bennük.





Szandra lányom velem is megismertette a nyáron a színező könyveket, úgyhogy ha időm engedi szinezgetek. Nagyon jó stresszoldó és kellemes időtöltés. 






 

4 megjegyzés:

Monika írta...

Mindig felcsillan a szemem,ha látom,hogy írtál! Tudom,hogy valami kedvemre valót találok.:) Nagyon tetszik a dobozod!
Tegnap kerestem valamit a kamrában és én is rábukkantam egy régebben szerzett dobozomra,ami csak ott van-szegény.
Most utánozni foglak.:)

Monika írta...

És rendeltem magamnak én is színezőfüzetet.:)))))Csak még nem jött meg.:)Majd mutatom.

Pepi írta...

Hát,látod Nekedmég több festő és színező eszközöd van mint nekem.Majd fotózd le a tiedet is légyszives. Főleg ha valami szép mintája van.
Aszínezőkönyveknek külföldön még nagyobb kereslete van, a kolleganőm azt mondta, hogy Hollandiában mikor volt, ott hatalmas falnyi színezőkönyvek vannak a könyvesboltokban. Én valami szép botanikai színezőt szívesen beszereznék. Rajta is leszek, hogy találjak egyet!

Névtelen írta...

Imádom a fémdobozokat❤️A tied is gyönyörű!!! Mesés története lehet.... Nekem is van kakaós, de nem ilyen, a nagymamámtól örököltem és én kakaót tartok benne:-)))

Kerti szerszám keretben

Itt az ősz és a kertben nyaralt szobanövényeket pakolászom befelé a teleltetőbe. Itt tartom azokat a  tárgyaimat is amik felújításra várna...