2010. augusztus 19., csütörtök

Locsolhatunk

Hogy minek nem tudtam ma ellenállni? :-)


Hazafelé találkozóm volt és kicsit korán értem oda, így a környéket addig felderítettem.Van egy aprócska bolt, ahol a télen is találtam egy csuda jópofa nem mindennapi kis hóembert. Most is arra felé mentem és egy édes pici bádog öntözőkannára lettem figyelmes a kirakatban.


Antikolt, aprócska holmi, magassága kb. 5 cm, a hossza 15 cm. Azt hittem kirakati dísz,de sikerült megvennem. Nagyon tetszik.


Újra egy csetresszel több...:-)
Ti mit tennétek bele? ( művirág utáló vagyok!!)



7 megjegyzés:

Monika írta...

Semmit nem tennék bele, hanem csak úgy ,a virágaim mellé tenném,mintha használnám.:)

Pepi írta...

:-)
Egyenlőre nálam is ott van még.:-)

zsizsike írta...

Igazán gyönyörű kis darab:-)

Ildifolt írta...

Ez egy gyönyörű darab! A fénykép alapján nem is gondolnám, hogy ilyen kicsi. Nem baj, nagyon szép dísz.

Kőrösi Mercédesz írta...

Nagyon szépséges! Talán egy hortenziafejet tennék bele, harmonizálna a mintájával... de üresen is gyönyörű!

Pepi írta...

Nem is rossz ötlet! Minden évben leszedem a száradt virágait a hortenziának. Asszem ez lesz a nyerő. :-)

Ciripbogár írta...

Nagyon tetszik a blogod, a küllem és az ötlet is!

Kerti szerszám keretben

Itt az ősz és a kertben nyaralt szobanövényeket pakolászom befelé a teleltetőbe. Itt tartom azokat a  tárgyaimat is amik felújításra várna...