2010. augusztus 6., péntek

Melk


Ma Melkbe látogattunk el, az Apátságot néztük meg elsősorban. Sajnos a fényképezőgépem végleg bemondta az unalmast.... Mikor, ha nem most.... Egyetlen éles képet sem tudok vele készíteni, ezért nagyítani nem lehet a képeket, de egyet kettőt megmutatok így is. Az időjárást kifogtuk, sajnos egyre hidegebb van, a szél is megélénkült rendesen.De befejezem a panaszkodást és mutatom a képeket.







Az Apátságnak szép nagy kertje van, erről képeket a növényes blogomba fogok feltenni.


4 megjegyzés:

Martha írta...

Szeretek én is régi épületekben, régi tárgyak között, elmerengni, szeretnék abban a békés, boldog időben élni...

Pepi írta...

Én is szeretek régi épületekben sétálgatni, de nekem ez a túlzott aranyozás és díszítés már nagyon sok. Tegnap a göttweigi apátságban voltunk,az nekem jobban tetszett mint a melki.Viszont ami nálam az első helyen áll idáig, az a pannonhalmi apátság. Azt az épületet idáig egy apátság sem tudta felülmúlni szépségében. Holnap több igazán gyönyörű helyre is megyünk, addigra lesz új fotógépem is, tudok újra fotózni.

Martha írta...

Már alig várom a képeket és kicsit irigykedem is hogy ilyen szép helyekre eljutsz...

Pepi írta...

Ígérem Marthi, hogy pakolok képeket, csak olyan sűrű a programunk,este késő érünk vissza. Rengeteg képet csináltam,össze kell szedegetnem őket.

Kerti szerszám keretben

Itt az ősz és a kertben nyaralt szobanövényeket pakolászom befelé a teleltetőbe. Itt tartom azokat a  tárgyaimat is amik felújításra várna...