2010. január 16., szombat

hímzett citromos könyjelző


Mammka blogjában járva kaptam kedvet újra a hímzéshez. Kb. 14 éve nem hímeztem. Mikor a lányaim kicsik voltak, akkor nagy kedvem volt ehhez az időtöltéshez, de azóta elő nem vettem a hímzőfonalakat. Sokat olvasok és mindig nagy problémám a könyvjelző. Nincs egy normális és most úgy döntöttem készítek egyet. Minden megvettem hozzá, mostmár csak el kell kezdeni. Úgyhogy nem is halogatom tovább, hozzá is kezdek a citromokhoz. Remélem készen is tetszeni fog.



3 megjegyzés:

3Gracia írta...

Kiváncsian várjuk a végeredményt! Mekkorák a Lánykáid, Pepi?

Pepi írta...

Kicsit fura, mert ennek a könyvjelzőnek az alapja műanyag, ilyen alapra még nem hímeztem. De belejövök azért :-)Természetesen a végeredményt is megmutatom majd.
A lánykáim nagyok már, a nagyobbik korán született, ő 22 éves ,cukrász, a kicsi pedig 15, ő most gimnazista.

3Gracia írta...

Hát most döbbentem Pepi, gondolom, ha elmész Velük valahová, a nővérüknek néznek Téged inkább, mint az anyukájuknak! : )
Kiváncsi vagyok, milyen ilyen műanyag alapra hímezni... jó hímzést!

Kerti szerszám keretben

Itt az ősz és a kertben nyaralt szobanövényeket pakolászom befelé a teleltetőbe. Itt tartom azokat a  tárgyaimat is amik felújításra várna...