2010. január 15., péntek

Ingaórás ceruzahegyező



Sokat böngészek az eladásra kínált használt cikkek között az interneten , főleg régi könyveket szoktam vásárolni, de megesett már, hogy valami apróság tetszett meg. Nemrég jártam így, egy férfi ajánlotta fel eladásra , gondolom hagyatékból, egy érdekes ceruzahegyező gyüjtemény darabjait. Mivel darabokban lehetett megvásárolni, így én is körülnéztem nála. Volt a gyüjteményben régi vasaló, régi pénztárgép , és még sok furcsa sosem látott darab. Egyre én is lecsaptam.





Nekem legjobban ez az ódon álló ingaóra tetszett meg. Drága nagymamámnak lógott annak idején hasonló a nagyszoba falán. Ez a kis utánzat fémből készült, szerintem csoda jópofa. 10 cm magas, hibátlan darab. Igaz nem hegyezek túl sűrűn ceruzát, de ezt vétek lett volna otthagyni.



Nincsenek megjegyzések:

Kerti szerszám keretben

Itt az ősz és a kertben nyaralt szobanövényeket pakolászom befelé a teleltetőbe. Itt tartom azokat a  tárgyaimat is amik felújításra várna...